Sunday, October 24, 2010

Dialah Cinta Berpipi Merah...

BIG DISCLAIMER: lately makin byk pulak follower blog neh.. huhu.. mai mana tak tau dari beverly hills, bangalore, wellington, market rasen?? aku pun tatau ada membe kat tempat2 tu.. Sukacita dimaklumkan, kpd pembaca sekalian, sekirnya anda mengenali saya, jgnlah terlalu mudah associate saya di dunia luar dgn tulisan2 dlm blog ni, sbb kebanyakan pos ada unsur fictional, kalau betul cuma sekadar berjenaka.. Purpose of this blog cumalah koleksi tulisan2 peribadi saya yg bersastera walaupun hancur bila bermadah ahaha..



Dialah Cinta Berpipi Merah...



Senyumnya.. comel skali,
Bila ku pandang, bagai kilat memancar hati,
di hati kecil ada rasa suka,
Ku usap lembut rambutnya,
kucup lembut pipinya manja..


Bicaranya petah,
Hati jadi cair, tiap kali dia lirik senyum padaku,
Bila ku peluk mesra dirinya,
Dia meliuk manja,
Sesekali tak terjangka,
Pipiku dia kucup..

Aku lagi suka,
Bila diriba,
Lompatnya girang,
Sesekali berderai tawa,
Bersama suka..

Ohh Dammi n Danni,
Puteri di hati semua,
Semua sayang kalian,

Lekaslah membesar,
Jadilah muslimah solehah,
Jadilah muslimah kebanggan father n mother,
Moga membesar kalian bertunjang Al-Quran..=)



p/s: Damia n Dania bknlah anak saya ye.. anak kpd sedara saya. kak lang's twin. sedara special case.. good news is am looking forward for this summer, if Allah's willing, am gonna be an uncle for real.. An uncle to the three babies (Dammi n Danni + incoming along's& kak sha's baby).. oooyeah!! owh june please come fast!! =)

No comments:

Post a Comment